Meer informatie en kosten open inschrijving

In de agenda op onze website zie je de open inschrijvingscursussen staan, die gepland zijn op verschillende locaties in het land. Voor deze cursussen kun je je individueel aanmelden. Je treft tijdens deze cursussen apotheekmedewerkers van verschillende andere apotheken. Dat is erg leerzaam, omdat je zo leert hoe een ander met een specifieke situatie omgaat, of hoe een andere apotheek iets heeft geregeld. Deze onderlinge uitwisseling is een pluspunt van deze cursussen.

De cursusonderwerpen waaruit je kunt kiezen variëren van farmaceutisch inhoudelijk tot kwaliteitszorg en communicatie. Ook hebben we cursussen specifiek voor leidinggevenden. Een open inschrijvingscursus gaat door vanaf 5 deelnemers.

Opbouw

Bijna alle cursussen bestaan uit een e-learning en één of twee bijeenkomsten van 2,5 uur. In de e-learning doe je alvast kennis en inzichten op over het betreffende onderwerp. Van deze e-learning ontvang je een handige samenvatting. Ook vind je er een voorbereidingsopdracht. Tijdens de bijeenkomst vindt er een verdieping op het onderwerp plaats en een vertaling naar de praktijk. Dat doen we door te werken met praktijkvoorbeelden en casuïstiek. Zo kun je morgen toepassen wat je vandaag hebt geleerd.

Online

Online bijeenkomsten worden gegeven via Zoom. Je ontvangt na je aanmelding een bevestiging. Wanneer er 5 of meer aanmeldingen zijn, gaat de cursus door. Je ontvangt hiervan bericht.

Kosten

Val je onder de cao apotheken? Dan heb je recht op het getoonde, gereduceerde tarief. Ons prijsbeleid 2023 vind je op de pagina over SBA. Op deelname aan onze cursussen zijn voorwaarden van toepassing, bijvoorbeeld rondom annulering.

Prijslijst 2023 Voor apotheken en apotheekmedewerkers die vallen onder de cao apotheken
Prijslijst 2023 Voor apotheken en apotheekmedewerkers die niet vallen onder de cao apotheken

Meer informatie en kosten webinar

Als je bij ons een webinar volgt word je over de laatste ontwikkelingen binnen een bepaald thema bijgepraat. Een webinar is online maar wel live. Bij ieder webinar krijg je de gelegenheid tot het stellen van vragen. Een webinar is een goede manier om in korte tijd nieuwe kennis op te doen of kennis op te frissen.

Kosten webinar

Een webinar kan kosteloos zijn of € 19,- per deelnemer. Dit hangt af van het betreffende webinar.

Vragen

Heb je nog vragen, dan horen wij het graag. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Servicedesk.

Nog even de voordelen op een rijtje?

  • Zeer praktijkgericht, herkenbare situaties uit de apotheek.
  • Open/direct contact met docent.
  • Leren van elkaar door ervaringen uit te wisselen.
  • Theorie in handige e-learning en samenvatting.
  • SBA Academie werkt met ervaren docenten met expertise op de onderwerpen waar ze op worden ingezet.