We lezen het met regelmaat in het nieuws: gefrustreerde en agressieve patiënten aan de balie vormen de belangrijkste reden voor apothekersassistenten om te stoppen met hun werk. Door de grenzen van jouw patiënt én die van jouzelf tijdig te herkennen, kun je ongewenst gedrag vaak voorkomen of ombuigen.
Na afloop van de training kun je effectief reageren op ongewenst en grensoverschrijdend gedrag en kun je dit gedrag zoveel mogelijk voorkomen.
"Eindelijk een cursus waar je in de dagelijkse praktijk wat aan kunt hebben. En heel fijn, zonder van die ongemakkelijke rollenspellen onderling. Een pluim ook voor de docent,goede en duidelijke uitleg en op een leuke manier gebracht. Top!"
"Zeer fijne en goede training door 2 prettige mensen! Overtuigende actrice met voorbeelden zoals het in de praktijk is. Goede handvatten gekregen om het verder uit te breiden naar de praktijk. Ik heb zin om de uitdaging aan te gaan!"
"Vond het een geslaagde avond, wel was ik bang dat we rollen spellen zouden moeten doen. Misschien een tip om dat erbij te zetten dat dat niet het geval is, dan zal voor veel mensen de drempel lager zijn om aan te melden/aanwezig te zijn.
"Eén van die cursussen waarbij de docenten echt vol passie les gaven en waardoor de tijd vloog. Iedereen was erg geïnteresseerd en oplettend"
Deze incompany training bestaat uit een voorbereidende-learning van 1 uur en een bijeenkomst van 3 uur, en heeft een totale omvang van 3 contacturen. Er is naast een docent, ook een acteur aanwezig.